1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Oakley újból szemüvegek gyártására összpontosít, miután az elmúlt években a cég különféle ruhadarabok gyártására fordította figyelmét. A társaság Oliver Peoples luxustervezővel próbál új napszemüveg rajongókat magához édesgetni.

Oliver Peoples 1987 óta számít nagyágyúnak a szakmában, olyan cégeknek dolgozott, mint a Ray Ban és a Giorgio Armani. Emellett Brad Pitt, Angelina Jolie és Diane Keaton hordja szemüvegeit. Így talán nem tűnik túlzásnak az a több mint 55 millió dollár, amit az Oakley fizet a dizájner szolgálataiért. Persze az általa megálmodott különleges daraboknak megkérik az árát, szemüvegei 400 dollárnál kezdődnek - írja a Financial Times.

A 2000 óta zsugorodó napszemüvegpiac mellett az Oakley úgy tudott növekedést produkálni, hogy különféle ruhákat és kiegészítőket kezdett gyártani, manapság cipőktől kezdve táskákon át mindenen megtalálhatjuk az Oakley emblémát.

2000-ben a napszemüvegpiac 2,22 milliárd dolláros volt, míg tavaly ez a szám már csak 1,83 milliárdt tett ki. Ebből a zsugorodó tortából szeretne nagyobb szeletet magáénak tudni a Foothill Ranch székhellyel működő márka.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!