"Fél év kemény munkával állítottuk össze azt az új stratégiai tervet és koncepciót, aminek részeként még ősszel, november elején elindítunk egy új adót, amely nagy költségvetésű saját gyártású műsorokkal próbálja majd magához vonzani a nézőket, amelyek a piaci folyamatok miatt az országos adókról a kábeltévékhez vándorolnak. Ez a csatorna lesz a SuperTV2" - mondta el Simon Zsolt.
A vezérigazgató szerint a tavalyi 9 milliárd forintos veszteség jelentős része abból fakadt, hogy le kellett írni több filmcsomag árát is, ami a könyvelésben súlyos milliárdokat jelentett. "A ProSiebenSat.1 csoportot pedig vélhetően meggyőzték a TV2 idei eredményei. A súlyos költségcsökkentések ellenére ugyanis a csatorna nézettsége évek óta nem volt ilyen közel a riválisához" - emelte ki Simon.
A szakember azt is elárulta, hogy az új csatorna mellett a tulajdonosok technikai fejlesztéseket is finanszíroznak, hiszen ősztől a TV2 és a SuperTV2 is HD minőségben sugároz majd. "Egyelőre még folynak a tárgyalások a szolgáltatókkal, így a UPC-vel és a T-Home-mal is. A november eleji indulásra várhatóan minden nagyobb szolgáltatóval sikerül megállapodnunk, szeretnénk, ha az új adó az alapcsomagban lenne elérhető, vagyis a lakosság akár hatvan százaléka is foghatná már idén ősszel" - mondta a SuperTV2-vel kapcsolatban Simon Zsolt.
mfor.hu