A kampány üzenete az a gondolatkör, amely nagyon egyszerű, világos, ugyanakkor sokkoló: fekete-fehér, szinte dokumentarista képi világgal mutatja be, hogy egy állatot mennyire egyszerű felszabadítani abból a szerepből, amibe a társadalom felelőtlensége kényszeríti. Ennek érdekében egy igazi, de mozdulatlan kutyára applikált műanyag címkét vág le egy kéz, aminek következtében a kutya életre kel.
A kampány fő üzenete most is ugyanaz, mint a korábbi, több kreatív díjat is elnyert koncepciók esetén: 'Az állat nem játék! Adója 1 százaléka sem játék. Életet jelent.'.
A Rex Kutyaotthon Alapítvány fő bevételi forrását jelenleg is az adózók 1 százalékos felajánlásai jelentik. Idén elkezdődött egy preventív szemléletformálás is, amely háziállataink nagyobb megbecsülésére fókuszál emocionális módon, így egyértelmű stratégiai előrelépést jelent az alapítvány céljai szempontjából.
A kampány széleskörű médiatámogatást kap, több csatornán - TV, rádió, óriásplakát, sajtó, infoscreen (a metrók aluljáróinak TV-je), DM-levél, és online banner - jut el a fogyasztókhoz.
Az állat nem játék: marad az üzenet
A Rex Kutyaotthon Alapítvány ötödik alkalommal kezdi éves adománygyűjtő kampányát a Scholz and Friends Budapest segítségével.