A cégvezető közölte: a várható árbevétel-növekedés az expanzív piacpolitikának és a kapacitásbővítő beruházásnak köszönhető. Ez utóbbi az elmúlt hónapokban valósult meg: a cég mintegy 7 millió eurós (1,7 milliárd forintos) műszaki fejlesztést hajtott végre, amelynek eredményeként az ásványvíztöltő kapacitás óránként 28 ezer palackról mintegy 60 ezer palackra növekedett. Emellett a kft. megkezdi ásványvíz-szállításait az arab országokba is, elsősorban Szaud-Arábiába, az Egyesült Arab Emírségekbe, valamint Kuvaitba.
Az Aquarius-Aqua Kft. árbevételének mintegy 97-98 százalékát teszi ki az ásványvíz-eladásból származó bevétel, a fennmaradó hányad pedig a cég által előállított biológiai ecet eladásából származik. A társaság a magyar ásványvízpiacon az úgynevezett saját márkás termékek mintegy 70 százalékát adja. A kft. az összes magyar ásványvízfogyasztás 25-30 százalékát állítja elő. Ez mintegy 250 millió litert jelent évente a hazai, mintegy 700 millió literes fogyasztásból. A kft. a magyar piacon piacvezetőnek számít - mondta Plutzer Tamás.

A vállalkozás tulajdonosa megemlítette azt is, hogy a cég Veritas Gold elnevezésű prémium kategóriába tartozó ásványvize az idén elnyerte az a Nemzetközi Íz- és Minőség Intézet Legkiválóbb Íz Díját, amelyet a hét végén vehetett át Brüsszelben.