2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Világméretű reklámhadjáratba kezd a holland technológiai óriás, a Philips. A cég új szlogennel is előrukkol, és elsősorban a jól szituált, középkorú fogyasztókat kívánja vevőkörébe csábítani.

Világméretű reklámhadjáratba kezd a holland technológiai óriás, a Philips. A cég új szlogennel is előrukkol, és elsősorban a jól szituált, középkorú fogyasztókat kívánja vevőkörébe csábítani.

A holland vállalat az elkövetkező hat hónapban 80 millió euró ráfordítással világméretű reklámkampányt [ajanlo=73][igazitas=left/] indít, így többek között Hollandiában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, valamint Kínában és az USA-ban tűnnek majd fel nagy számban Philips hirdetések a médiában, számol be az APA hírügynökség.

A cég a jövőben az "ész és egyszerűség" szlogennel jelentkezik majd, és az egészségügyben használt, életstílushoz kapcsolódó, valamint technológiai termékeit kívánja fokozottan reklámozni.
"A fogyasztók már belefáradtak a világ bonyolultságába, és az egyszerű technológiát részesítik előnyben" - magyarázta az újítást Gerard Kleisterlee, a Philips vezetője.

A Philips elsősorban azokat a vagyonos, 35-55 év közötti fogyasztókat kívánja megszólítani, akik döntenek a család vásárlásairól, illetve ilyen szempontból a munkahelyen is döntési pozícióban vannak. A vállalat emellett a jövőben a korábbinál nagyobb mértékben kíván engedni a piac követelményeinek.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!