Világméretű reklámhadjáratba kezd a holland technológiai óriás, a Philips. A cég új szlogennel is előrukkol, és elsősorban a jól szituált, középkorú fogyasztókat kívánja vevőkörébe csábítani.
A holland vállalat az elkövetkező hat hónapban 80 millió euró ráfordítással világméretű reklámkampányt [ajanlo=73][igazitas=left/] indít, így többek között Hollandiában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, valamint Kínában és az USA-ban tűnnek majd fel nagy számban Philips hirdetések a médiában, számol be az APA hírügynökség.
A cég a jövőben az "ész és egyszerűség" szlogennel jelentkezik majd, és az egészségügyben használt, életstílushoz kapcsolódó, valamint technológiai termékeit kívánja fokozottan reklámozni.
"A fogyasztók már belefáradtak a világ bonyolultságába, és az egyszerű technológiát részesítik előnyben" - magyarázta az újítást Gerard Kleisterlee, a Philips vezetője.
A Philips elsősorban azokat a vagyonos, 35-55 év közötti fogyasztókat kívánja megszólítani, akik döntenek a család vásárlásairól, illetve ilyen szempontból a munkahelyen is döntési pozícióban vannak. A vállalat emellett a jövőben a korábbinál nagyobb mértékben kíván engedni a piac követelményeinek.
(Menedzsment Fórum)
Az egyszerűség köré építi új imázsát a Philips
Világméretű reklámhadjáratba kezd a holland technológiai óriás, a Philips. A cég új szlogennel is előrukkol, és elsősorban a jól szituált, középkorú fogyasztókat kívánja vevőkörébe csábítani.