A pályaépítő amerikai Bechtel cég munkásai versenyt futnak az idővel, hogy a decemberig hátra lévő hat nap alatt felszereljenek 2 kilométernyi szalagkorlátot, 20 kilométernyi védőkerítést, felfessék a sávokat elválasztó csíkokat a Tordáról Gyalura vezető oldalon, és felszereljék a közlekedési táblákat, jeleket.
Hétfőn befejeződtek az aszfaltozási munkálatok, a 42 kilométeres szakasz teljes hosszán immár a legfelső koptatóréteg borítja a pályát. Nagy erőkkel folyik a munka a vízelvezető árkok kialakításán, betonozásán.
Az átadás közeledtével felszámolták az ideiglenes felhajtókat és lehajtókat,a Bechtel ugyanis szerződésben vállalta, hogy eltünteti az építkezés nyomait, ismét szántófölddé alakítja a felvonulási utakat.
MTI/Menedzsment Fórum