Az indiai autópiacra jellemző alacsony árak és a jó felszereltség nem tántorítja el az olyan autógyártókat mint a Renault vagy a Hyundai. "Indiát elkerülni óriási stratégiai hiba volna. Ez egy jövőbeli befektetés" - mondta el az AP hírügynökségnek Carlos Tavares, a Nissan Motor Co. ügyvezető alelnöke.
A márciusban véget ért üzleti évben összesen 1,1 millió autót értékesítettek az országban, melynek közel háromnegyedét a kombi autók tették ki. Bár ez a szám a kínai piachoz viszonyítva alacsonynak tűnik, az eladások egyre gyorsabban nőnek.
A Nissan lemaradt japán versenytársaihoz képest, akik már korábban is felfigyeltek Indiára mint autópiac és gyártási helyszín. A vezető japán autógyártók - mint a Toyota, a Honda és a Suzuki - az elmúlt években már Indiára is kiterjesztették működési területüket.
A Nissan idén lépett be az ázsiai ország személyautó-piacára nemzetközi partnerével, a Renault-val, valamint az indiai Mahindra & Mahindra autógyártóval.