Az Egyesült Államok hirdetési piaca, a világ legnagyobbja az idén 140 milliárd dollár közelébe növekedhet, véli a TNS Media Intelligence kutatóintézet, amely a növekedést tavalyhoz képest 7,8 százalékosra teszi.
Az eddigi jóslatok 5-6 százalékos javulásról szóltak - számolt be az MTI. Az egyik fő tényező a határozott növekedésben a Nyári Olimpiai Játékokkal kapcsolatos reklámköltés lesz, de a politikai hirdetési piac is fellendül és az általános gazdasági megélénkülés is segíti a bővülést. Az amerikai hirdetési piac legdinamikusabban növekvő szegmense idén a spanyol nyelvű reklámoké - véli a TNS Media.
Kapcsolódó anyagok
Optimista kilátások a reklámpiacon
Mérsékelt növekedést várnak a hirdetések terén
Az olimpia lendületet adhat a reklámpiacnak
Az Egyesült Államok hirdetési piaca, a világ legnagyobbja az idén 140 milliárd dollár közelébe növekedhet, véli a TNS Media Intelligence kutatóintézet, amely a növekedést tavalyhoz képest 7,8 százalékosra teszi. Az eddigi jóslatok 5-6 százalékos javulásról szóltak.