A Cable and Wireless kutatása szerint, melyet a Brand Republic DM Bulletin melléklete közöl, a mobiltelefonra érkező sms-ek kétszer annyira idegesítőek, mint a marketinghívások.
A kutatók becslése szerint az olyan új marketingtechnikák, mint a szöveges üzenet, és az e-mail mára 525 millió font - 189,5 milliárd forint - értékű iparággá váltak Nagy-Britanniában, és 2005-ben a dm piac 13 százalékából fognak részesedni. Érdemes megvizsgálni azonban, mennyire hatékonyak a legújabb, felkapott reklámeszközök.
A 2000 brit fogyasztó megkérdezésével készült felmérés szerint, mely a dm eszközök hatékonyságát vizsgálta, kiderült, hogy egyes új marketingtechnikák, mint például a szöveges üzenet, kimondottan visszavetik a reklám középpontjában álló márkák kedveltségét. A reklámozók körében igen felkapottnak számító sms marketing kétszer akkora valószínűséggel idegesíti a felhasználókat, mint a munkaidőn kívül kapott telemarketing hívások. A fogyasztók 21 százalékát bosszantja általában a kéretlen telemarketing tevékenység, derül ki a Cable & Wireless elemzésévől.
(Menedzsment Fórum)
Az sms a legidegesítőbb reklámeszköz
A Cable and Wireless kutatása szerint, melyet a Brand Republic DM Bulletin melléklete közöl, a mobiltelefonra érkező szöveges üzenetek kétszer annyira idegesítőek, mint a marketinghívások.