1p

A T-Mobile német mobilszolgáltató az egyre keményebb verseny miatt csökkenti az ügyfélszolgálati központok kiadásait. A tervek szerint 2007-ben és 2008-ban redukálni fogják a dolgozók műszakpótlékát, és 2009-ig befagyasztják a béreket.

A költségcsökkentés lehetővé teszi, hogy ne kelljen ügyfélszolgálati központokat bezárni, s így 2009-ig nem lesz leépítés. A vállalat kilenc ügyfélszolgálatánál kétezerötszázan dolgoznak, s a T-Mobile vezetése szerint a bérek 30 százalékkal magasabbak, mint versenytársánál, a Vodafone-nál.

A ver.di szakszervezeti szövetség vizsgálja a társaság ajánlatát - közölte szóvivőjük. A cég vezetése május végéig szabott határidőt a megállapodásra, amennyiben nem tudnak megegyezni, az ügyfélszolgálatot kiszervezik a Deutsche Telekomon belül.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!