A költségcsökkentés lehetővé teszi, hogy ne kelljen ügyfélszolgálati központokat bezárni, s így 2009-ig nem lesz leépítés. A vállalat kilenc ügyfélszolgálatánál kétezerötszázan dolgoznak, s a T-Mobile vezetése szerint a bérek 30 százalékkal magasabbak, mint versenytársánál, a Vodafone-nál.
A ver.di szakszervezeti szövetség vizsgálja a társaság ajánlatát - közölte szóvivőjük. A cég vezetése május végéig szabott határidőt a megállapodásra, amennyiben nem tudnak megegyezni, az ügyfélszolgálatot kiszervezik a Deutsche Telekomon belül.
Az ügyfélszolgálaton spórolna a T-Mobile
A T-Mobile német mobilszolgáltató az egyre keményebb verseny miatt csökkenti az ügyfélszolgálati központok kiadásait. A tervek szerint 2007-ben és 2008-ban redukálni fogják a dolgozók műszakpótlékát, és 2009-ig befagyasztják a béreket.