Az amerikai vállalat különleges, a járműiparban szokatlan marketingtechnikához folyamodik, hogy minél nagyobb tömegekhez eljusson: a csaknem 500 millió felhasználót számláló Facebook közösségi portálon rántja le a leplet a terepjáró legújabb változatáról.
Már 140 karakteres világban élünk - fogalmazott Scott Monty, a Ford úgynevezett közösségimédia-osztályának főnöke, utalva a Twitter-üzenetek felső határára. "Ha fel akarjuk hívni az emberek figyelmét valamire, akkor az üzenet ütős kell hogy legyen" - mondta.
A michigani vállalat a jövő héten kezdi előkampányát, amelyben azt hirdetik majd, hogy a Facebookon debütál az új Explorer. A pontos dátum még nem ismert, valamikor júliusban lesz a nagy nap.
A Ford idén év végétől fogja gyártani az új Explorert, amely a legnépszerűbb városi terepjáró az Egyesült Államokban. A legelső változat 1990-ben gördült le a gyártószalagról.
Annyi már ismert, hogy az új Explorer 25 százalékkal takarékosabb elődjénél, és több biztonsági funkció lesz benne, például a hátsó üléseknél is elhelyeznek felfúvódó biztonsági öveket. Ezenkívül olyan terepvezérlő programok közül lehet választani, amelyek az útviszony függvényében állítják be például a kerékmeghajtás és a felfüggesztés jellemzőit.
MTI/Menedzsment Fórum