2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az új, jelentősen áttervezett Ford Explorert nem egy autószalonon, hanem az interneten fogják bemutatni a nagyközönségnek.

Az amerikai vállalat különleges, a járműiparban szokatlan marketingtechnikához folyamodik, hogy minél nagyobb tömegekhez eljusson: a csaknem 500 millió felhasználót számláló Facebook közösségi portálon rántja le a leplet a terepjáró legújabb változatáról.

Már 140 karakteres világban élünk - fogalmazott Scott Monty, a Ford úgynevezett közösségimédia-osztályának főnöke, utalva a Twitter-üzenetek felső határára. "Ha fel akarjuk hívni az emberek figyelmét valamire, akkor az üzenet ütős kell hogy legyen" - mondta.

A michigani vállalat a jövő héten kezdi előkampányát, amelyben azt hirdetik majd, hogy a Facebookon debütál az új Explorer. A pontos dátum még nem ismert, valamikor júliusban lesz a nagy nap.

A Ford idén év végétől fogja gyártani az új Explorert, amely a legnépszerűbb városi terepjáró az Egyesült Államokban. A legelső változat 1990-ben gördült le a gyártószalagról.

Annyi már ismert, hogy az új Explorer 25 százalékkal takarékosabb elődjénél, és több biztonsági funkció lesz benne, például a hátsó üléseknél is elhelyeznek felfúvódó biztonsági öveket. Ezenkívül olyan terepvezérlő programok közül lehet választani, amelyek az útviszony függvényében állítják be például a kerékmeghajtás és a felfüggesztés jellemzőit.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!