1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az Interactive Media in Retail Group (IMRG) elemzése rekord mértékű, 2,5 milliárd fontos bevételt értek el a karácsonyi szezonban az online boltok, 70 százalékkal növelve ezzel eladásaikat.

Az Interactive Media in Retail Group (IMRG) elemzése rekord mértékű, 2,5 milliárd fontos bevételt értek el a karácsonyi szezonban az online boltok, 70 százalékkal növelve ezzel eladásaikat.

2003 utolsó két hónapján az összes kiskereskedelmi forgalom mintegy 7 százaléka a világhalón zajlott Nagy-Britanniában.

Az internetes áruházak felfutása a hagyományos üzletek hanyatlásával jár együtt. Az IMRG szakemberei úgy vélik, az idei év végére várható, hogy Nagy-Britanniában számos offline áruház bezár, alkalmazottaikat elbocsátják, és tíz százalékuk online működési formára tér majd át.

A piacvezető E-bay bonyolította le az internetes forgalom 25,5 százalékát, a szezon nagy nyertesei az online áruházak közül az Argos, a Tesco és a Comet voltak.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!