Günther Pacher tájékoztatása szerint a tíz magyarországi üzlet fél évvel a nyitás után 30-50 százalékkal növelte forgalmát. A csoport növekedéséhez általában is jelentősen hozzájárult az időközben 119-re hízott külföldi üzlethálózat, így az árbevétel tavaly 2,5 százalékkal 488 millió euróra nőtt. Belföldön 1 százalékkal 382 millió euróra, külföldön 8 százalékkal 106 millióra növekedett az árbevétel. Az üzemi eredmény az előző évivel azonos szinten volt, konkrét számot nem közölt a vezérigazgató.
A cég - amelynek Ausztriában 3080 dolgozója és 187 üzlete van - az idén kisebb mértékű forgalom-növekedést vár belföldön, és kétszámjegyűt külföldön. A vállalatcsoportnak Csehországban, Szlovéniában, Horvátországban, Boszniában, Szerbiában, Romániában, Bulgáriában és Szlovákiában van már érdekeltsége, de további üzletek nyitását tervezik, Magyarországon például nyolcat.
A márkanév alatt tavaly októberben tíz szaküzlet kezdte meg működését Székesfehérvárott, Keszthelyen, Hajóson, Szombathelyen, Tatabányán, Mosonmagyaróváron, Békéscsabán, Salgótarjánban és Miskolcon. A magyar boltok a cég vezetése szerint messze túlszárnyalták az elvárásokat.