2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem engedélyezte a brit reklámfelügyelet a Red Devil márka kampányát, miután úgy ítélték meg, hogy explicit módon jelenít meg szexuális tartalmat.

Az energiaital poszter-reklámja a hatóság szerint egyértelmű utalásokat tartalmaz az anális szexre. A reklámszlogen egy kétértelmű mondatot tartalmaz, melyeknek angol szleng szerinti értelme más, mint ahogy szó szerint értelmezhető.

A gyártó Britvic nem tagadta, hogy eljátszottak a 'wrong entrance' kifejezéssel a reklámban, de úgy találták, hogy a hirdetés szuggesztív, kihívó és játékos.

Az energiaitalt a cég a 18-24 éves korosztálynak szánja, és ezért igyekeztek a fiatalok ízlését eltaláló, kellően figyelemfelkeltő marketinget kitalálni az energiaitalnak.

A reklám nem lehetett túl botrányos, mivel a vizsgálat azután indult meg, hogy két bejelentés érkezett a reklámfelügyelethez. A Britvic a hatósági intézkedés nyomán megváltoztatta a szlogent. Nem ez az első alkalom, hogy a Red Devil reklámjai túl provokatívnak találtatnak.

2000 legvitatottabb reklámja szintén a cég nevéhez kötődik.
A televíziós kampányban Vinnie Jones, a korábbi brit futballista, majd a Guy Ritchie filmek sztárja egy vörösbegyet bántalmazott, és végül négyszáz néző jelentette fel a reklám készítőit állatkínzás miatt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!