Az energiaital poszter-reklámja a hatóság szerint egyértelmű utalásokat tartalmaz az anális szexre. A reklámszlogen egy kétértelmű mondatot tartalmaz, melyeknek angol szleng szerinti értelme más, mint ahogy szó szerint értelmezhető.
A gyártó Britvic nem tagadta, hogy eljátszottak a 'wrong entrance' kifejezéssel a reklámban, de úgy találták, hogy a hirdetés szuggesztív, kihívó és játékos.
Az energiaitalt a cég a 18-24 éves korosztálynak szánja, és ezért igyekeztek a fiatalok ízlését eltaláló, kellően figyelemfelkeltő marketinget kitalálni az energiaitalnak.
A reklám nem lehetett túl botrányos, mivel a vizsgálat azután indult meg, hogy két bejelentés érkezett a reklámfelügyelethez. A Britvic a hatósági intézkedés nyomán megváltoztatta a szlogent. Nem ez az első alkalom, hogy a Red Devil reklámjai túl provokatívnak találtatnak.
2000 legvitatottabb reklámja szintén a cég nevéhez kötődik.
A televíziós kampányban Vinnie Jones, a korábbi brit futballista, majd a Guy Ritchie filmek sztárja egy vörösbegyet bántalmazott, és végül négyszáz néző jelentette fel a reklám készítőit állatkínzás miatt.
Betiltották a tabusértő reklámot
Nem engedélyezte a brit reklámfelügyelet a Red Devil márka kampányát, miután úgy ítélték meg, hogy explicit módon jelenít meg szexuális tartalmat.