2p

Jelentős, kétszámjegyű növekedés tapasztalható az alternatív reklám- és marketingpiacon a PQ Media friss jelentése szerint. A hirdetők úgy vélik, hogy alternatív média stratégiákkal könnyebben elérik a célközönséget.

A PQ Media - Alternatív reklám és marketing kilátások 2006- című jelentése szerint az Egyesült Államok 16,4 százalékkal többet, nagyjából 53,37 milliárd dollárt költött alternatív média stratégiákra 2006 első felében - írja az eMarketer.

A PQ Media becslése szerint az alternatív média tovább bővül 2006 második felében, elsősorban az olyan szegmenseknek köszönhetően, mint a branded entertainment marketing és reklám. Elemzők úgy vélik: a teljes alternatív médiára költött összeg 18,5 százalékkal 115,77 milliárd dollárra fog nőni 2006-ban az előző évi 18,8 százalékos (97,66 milliárd dolláros) növekedést követően.

A brand marketingesek figyelme a hagyományosról az újfajta médiumok felé fordul, és például digitális technológiát alkalmaznak, hogy elérjék a fiatal és befolyásos közönséget - mondta Patrick Quinn, a PQ Media elnöke. A hirdetők megállapították, hogy bár sok alternatív média eljárásmód nem bizonyított, mégis ígéretesnek tartják a befektetés-megtérülési rátát (ROI), ami szerint elérik a célközönséget.

Az alternatív hirdetési szektor az előrejelzések szerint 19,9 százalékkal fog növekedni 2006-ban, ami elsősorban az online hirdetésekből jön össze, míg az alternatív marketing várhatóan 17,6 százalékkal bővül ez évben, főként a mobil és az interaktív marketingnek köszönhetően.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!