3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A múlt héten hunyt el az akcióvígjátékok királya, Bud Spencer, rá emlékezve műsorra került az egyik legnépszerűbb filmje, a Kincs, ami nincs. Az örökzöld darab sokakat ültetett a képernyők elé, de még így sem volt versenyben a film a negyeddöntők meccseivel.

A spagetti westernek és a humoros akciófilmek egyik legnépszerűbb alakja, Bud Spencer egy héttel ezelőtt hunyt el. A hírre reagálva mindkét nagy kereskedelmi csatorna műsorra tűzött egy-egy klasszikust. Az RTL Klub a Kincs, ami nincs című mozit, míg a TV2 választása a Piedone Afrikábanra esett.

Valószínűleg egy nappal korábban jobb számokat produkáltak volna a filmek, ám így a labdarúgó Európa Bajnokság árnyékában nem voltak olyan átütőek. „Csak a Puffin adott erőt, és mindent lebíró akaratot”, hogy az egyik klasszikust idézzük kicsit módosítva, ugyanis a Kincs, ami nincs című film, amelyben a mondat eredetije van, volt a népszerűbb. A kereskedelmi célcsoportban 25 százalék feletti közönségarányt ért el. Ennél szerényebb, 11 százalékos közönségarányt hozott a TV2-n vetített Piedone film. Ennek ellenére mindkét csatorna elégedett lehetett, hiszen az RTL-nél csak a Barátok között teljesített a Bud Spencer filmnél jobban. A Piedone Egyiptomban pedig csupán két TV2-es műsorral szemben maradt alul, a Jégkorszak húsvéti küldetés és a Tények volt erősebb.

Ennyit keres Ronaldó

A Bud Spencer filmeket lenyomó focimeccsek ugyanakkor továbbra is erősek, bár a magyar nemzeti 11 iránti érdeklődésen túl vagyunk. Más kérdés, hogy az uborkaszezonnak számító időszakban a foci sokat segít, hogy a képernyők előtt tartsák legalább a férfi lakosságot. A 18-49 közötti  és a 4 éven felüli nézők is az olasz-német meccset várták leginkább.

A szombati találkozó mellett a vasárnapi francia gólparádé és a Wales-Belgium meccs is kiemelt figyelmet kapott. Nem csoda, hogy az M4 megnyert minden olyan főműsoridőt (19-23 óra közötti időszak) a 18-49 éveseknél, amikor foci futott a tévékben. Hozzá kell tenni, hogy után már csak egy hét maradt az EB-ből.


Ennek tükrében nem meglepő, hogy a TV2  háza-táján elkezdődött a felkészülés. A legfontosabb változás a TV2 műsorrendjében, hogy egy időre átkerül a csatornára az Édes Élet. Ezzel összességében minimálisan, 5 perccel későbbre kerül a Jóban-rosszban című szappamopera. A TV2 közleménye szerint az Édes Élet Holiday 6 héten keresztül lesz látható a csatornán, melyben a műsor már jól ismert szereplőinek nyaralását mutatja be. Alekosz görögországi gyökereit keresi Baukó Évával, Emilio és Tina Monte Carlót hódítják meg egy lakóautóval, míg Kucsera Gábor és Tápai Szabina raftingtúrán vesz részt. Visszatér a realitybe Sági Szilárd és felesége, korábbi jelenlétük óta megnőttek az ikreik.

Visszatérve a múlt hétre a négy negyeddöntőnek köszönhetően az M4 négy estét elvitt (18-49 éves korosztály és 18-49 éveseket). A többi estén az RTL Klub diadalmaskodott, és megnyugtató számukra, hogy kezdenek a csatornára visszatérni a nézők.

A mögöttünk hagyott héten az RTL Klub átlagos közönségaránya 16,9 százalékot tett ki. A TV3 némileg javítva 8,4 százalékra emelkedett. Egyformán végzett a a Cool (4,4% SHR) és a F+ (4,4% SHR) is. A középmezőny sereghajtója  a Duna TV (1,8%) és a Viasat3 (2,5%) lett.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!