3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Viszonylag csendes hetet hagyott maga mögött a magyar tévés piac, egyedül Győzike került a bulvárlapok címlapjára a showműsorok szereplői közül. Az uborkaszezonban persze szokás szerint előkerült néhány klasszikus is, így például a Különben dühbe jövünk című film.

A hetvenes, nyolcvanas években nem csak örökzöld slágerek és filmek készültek, de emblematikus reklámszpotok is. Az egyik ilyen szlogenje szólt úgy – mely egyébként tejfölt népszerűsített, - "ez az amit nem lehet megunni". Valószínűleg az RTL Klub programokért felelős vezetői is így gondolkodhattak, hiszen híven a nyári struktúrához, az archívumból csak előkerült egy Bud Spencer – Terence Hill film, méghozzá az életművűk egyik legkedveltebb darabja, a Különben dühbe jövünk című film. Az elsöprő siker jelző ugyan erős lenne, de ha figyelembe vesszük, hogy hány alkalommal tűzték a különböző tévécsatornák Magyarországon műsorra, esetleg megnézzük, vajon a legnépszerűbb videómegosztón megtekinthető-e (igen), akkor az a tény, hogy öt nézőből egyet még mindig magával ragad a népszerű páros filmje, tulajdonképpen kisebb meglepetés.

Ugyanakkor minden viszonyítás kérdése, ha azt vizsgáljuk, hogy mennyi feledhetetlen órát köszönhetünk az olasz színészlegendáknak, akkor érthető, hogy sokadjára is lekötötte a nézőket.

Persze, az egyik hazai celeb, az időnként kezelhetetlennek beállított Gáspár Győző is a figyelem középpontjába került. Korábban ugyanis kiderült, hogy a TV2 megválik tőle, ami önmagába is meglepő volt. Más aktuális téma nem lévén a hazaibulvársajtó felkapta a történetet, és tovább "íródott" a történet a Blikk hasábjain.

A hétköznapok egyébként viszonylag egyhangúra sikeredtek. Az Éjjel-nappal Budapest és a Barátok közt ugyanis ismét a népszerűség lista éllovasaivá váltak, a kereskedelmi célcsoportban (18-49 évesek) magabiztosan nyerik a saját idősávjukat. Hogy azonban a kora este mégse csak az RTL-ről szóljon, az a hírműsoroknak köszönhető. (lásd legutóbb: Híradójával izmozik az RTL Klub) A híradók versenyében hiába volt egy rövid fellángolása az RTL Klubnak, ebben a kategóriában amég mindig a TV2 diktálja a tempót.

Ahogy véget ért a nyár legnagyobb eseménye, a foci-vb, (majd utána a magyar szempontból fontos vízilabda-eb) az M1 meg sem tudja közelíteni a két nagy kereskedelmi csatornát, így csupán a kisebbekkel szemben tud labdába rúgni, bár ezúttal még a "középmezőnynek is csak a hátát nézte". Az RTL két kábeladója (Cool, F+) ugyanis rendesen elindult felfelé, amelyek ha a formájukat állandósítani tudják, akkor az M1 vezetőinek bizony nem hogy a két nagy (RTL, TV2) megközelítése, de a vezető kábelcsatornák utolérése is lehetetlen feladat lesz.

Visszatérve a 31. heti számokhoz: a 18-49-es korosztály tagjainak érdeklődését az esti órákban továbbra is leginkább az RTL Klub fent említett két napi sorozata váltja ki. Nem véletlen, hogy  a csatorna a főműsoridőben növelte a közönségarányát, így ismét el tudott lépni a vetélytársától. A 19-23 óra közötti időszakban (a 18-49-es korcsoportban) azt láthattuk, hogy az RTL Klubot átlagosan a tévé előtt ülők 19,4, a TV2-t pedig a 13,6 százaléka választotta. Kéz a kézben jött fel a F+ (6,7% SHR) és a Cool (6,5% SHR). A vert mezőnybe pedig az M1 (3,9% SHR) és a Viasat3 (3,6% SHR) került.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!