A 6. héten is az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt: minden nap győzelmet aratott a 18-49 évesek körében a főműsoridőben. A piacvezető csatorna, amely már másfél hónapja egyetlen estét sem veszített el a kereskedelmi célcsoportban átlagosan 30,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2 főműsoridős közönségaránya csak 21,3 százalék lett. 5,3 százalékkal bronzérmes lett a Viasat3. Negyedik helyre futott be holtversenyben a Cool TV és az MTV (4% SHR), míg az ötödik a Film+ lett (3,6% SHR), áll az RTL heti elemzésében.
A csatorna közleménye szerint a hét legnézettebb műsora a vasárnap esti Csonthülye 2 lett, az első tízben ott van az RTL Hírek, mind az öt Barátok közt epizód, a hét legnézettebb heti sorozata, A mentalista és egy Fókusz adás mellett az Esti Showder Fábry Sándorral.
Minden hétköznap legyőzhetetlen volt a Mónika-Híradó-Vacsoracsata-Fókusz-Barátok közt együttes, a Jóban Rosszban egyszer sem került az RTL napi magazinműsora fölé és meg sem közelítette a bonyodalmakban mostanság különösen gazdag "Berényi sagát”. Az RTL Klub közleménye kiemeli, hogy Bajor Imre visszatért a Heti Hetesbe és ezzel még a Hajdú Péter és vendégei sem tudtak konkurálni. A Heti Hetest 1 115 272 néző követte, a műsor csatornaátlag feletti közönségarányt ért el, míg a Frizbi hatalmasat zuhant előző heti versenyképes eredményéhez képest. Csak 783 994 néző tartott ki mellette, és a kereskedelmi célcsoportban is messze alulmúlta a TV2 amúgy sem fényes csatornaátlagát.
A TV2 ugyanakkor továbbra is a Jóban rosszban eredményeit emeli ki heti összegzésében. A csatorna közleménye szerint szorosan a Barátok köztre zárkózva, 30,9 százalékos SHR-t teljesítve a harmadik lett a teljes lakosság körében a heti toplistán. A TV2 napi sorozata kedden megelőzte a Fókuszt, pénteken pedig rendkívül szoros eredményt ért el.
A csatorna számára a hétfői és szerdai napok hoztak az átlagosnál jobb nézettséget, mint közlik, a konkurens csatorna Dollhouse című sorozata (22,4% SHR), melyet a TV2-es Gyilkos számok múlt felül (23,8% SHR). Az NCIS ezúttal ha minimálisan is, de alulmaradt 18-49-ben a Dr. Csonttal szemben. Szerdán pedig a Doktor House sorozat múlta felül a kereskedelmileg fontos célcsoport esetében az Oscar című filmet.
Kiváló eredménnyel kezdte a vasárnapot a Napló, a műsor teljes lakosságban toplistás 4. helyet és ismét piacvezető pozíciót szerzett, 31,3 százalék SHR-rel és több mint 1,625 ezer nézővel. Annak ellenére, hogy a Frizbi Hajdú Péterrel ezúttal nem tudta megszorongatni a Heti hetest, a csatorna tartalmilag elégedett a műsorral, mely új színfoltot hozott a kereskedelmi tévézésbe, a TV2 tehát hosszú távra tervez a Frizbivel és Hajdú Péterrel.