3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A hatodik heti nézettségi adatok is az RTL Klub fölényét mutatták. Az elmúlt héten döntetlenszagú eredményt felmutató Frizbi ezúttal alaposan elmaradt a Heti hetestől, ám a TV2 továbbra is bizalmat szavaz a talkshownak.

A 6. héten is az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt: minden nap győzelmet aratott a 18-49 évesek körében a főműsoridőben. A piacvezető csatorna, amely már másfél hónapja egyetlen estét sem veszített el a kereskedelmi célcsoportban átlagosan 30,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2 főműsoridős közönségaránya csak 21,3 százalék lett. 5,3 százalékkal bronzérmes lett a Viasat3. Negyedik helyre futott be holtversenyben a Cool TV és az MTV (4% SHR), míg az ötödik a Film+ lett (3,6% SHR), áll az RTL heti elemzésében.

A csatorna közleménye szerint a hét legnézettebb műsora a vasárnap esti Csonthülye 2 lett, az első tízben ott van az RTL Hírek, mind az öt Barátok közt epizód, a hét legnézettebb heti sorozata, A mentalista és egy Fókusz adás mellett az Esti Showder Fábry Sándorral.

Minden hétköznap legyőzhetetlen volt a Mónika-Híradó-Vacsoracsata-Fókusz-Barátok közt együttes, a Jóban Rosszban egyszer sem került az RTL napi magazinműsora fölé és meg sem közelítette a bonyodalmakban mostanság különösen gazdag "Berényi sagát”. Az RTL Klub közleménye kiemeli, hogy Bajor Imre visszatért a Heti Hetesbe és ezzel még a Hajdú Péter és vendégei sem tudtak konkurálni. A Heti Hetest 1 115 272 néző követte, a műsor csatornaátlag feletti közönségarányt ért el, míg a Frizbi hatalmasat zuhant előző heti versenyképes eredményéhez képest. Csak 783 994 néző tartott ki mellette, és a kereskedelmi célcsoportban is messze alulmúlta a TV2 amúgy sem fényes csatornaátlagát.

A TV2 ugyanakkor továbbra is a Jóban rosszban eredményeit emeli ki heti összegzésében. A csatorna közleménye szerint szorosan a Barátok köztre zárkózva, 30,9 százalékos SHR-t teljesítve a harmadik lett a teljes lakosság körében a heti toplistán. A TV2 napi sorozata kedden megelőzte a Fókuszt, pénteken pedig rendkívül szoros eredményt ért el.

A csatorna számára a hétfői és szerdai napok hoztak az átlagosnál jobb nézettséget, mint közlik, a konkurens csatorna Dollhouse című sorozata (22,4% SHR), melyet a TV2-es Gyilkos számok múlt felül (23,8% SHR). Az NCIS ezúttal ha minimálisan is, de alulmaradt 18-49-ben a Dr. Csonttal szemben. Szerdán pedig a Doktor House sorozat múlta felül a kereskedelmileg fontos célcsoport esetében az Oscar című filmet.

Kiváló eredménnyel kezdte a vasárnapot a Napló, a műsor teljes lakosságban toplistás 4. helyet és ismét piacvezető pozíciót szerzett, 31,3 százalék SHR-rel és több mint 1,625 ezer nézővel. Annak ellenére, hogy a Frizbi Hajdú Péterrel ezúttal nem tudta megszorongatni a Heti hetest, a csatorna tartalmilag elégedett a műsorral, mely új színfoltot hozott a kereskedelmi tévézésbe, a TV2 tehát hosszú távra tervez a Frizbivel és Hajdú Péterrel.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!