Immár 20 éve, minden évben június elején, a cannes-i reklámfesztivál előtt, a Leo Burnett Worldwide közzétesz egy a világ legjobb 50 filmjéből álló válogatást, melyek az adott év Lions Award-jaiért versenyeznek. Az egyedülálló gyűjtemény, melyet a hálózat vezető szakemberei válogatnak össze a világ minden tájáról, az összes jelentős ügynökség előző évi munkái közül, rendszerint tartalmazza a cannes-i díjnyertes alkotások jelentős részét.
Az idei összeállítás sem szűkölködik nagyszerű, blockbuster reklámokban. A legtöbb film moziszerű, hosszú és technikailag briliáns kivitelezésű. A humor persze mindig nagy ütőkártya, így a válogatásban nagy számban találhatunk igazán szórakoztató alkotásokat. A legtöbb film az USA-ban és Nagy Britanniában készült, de Ausztrália, Thaiföld és Franicaország is több szpottal képviselteti magát a rangos mezőnyben.
Az Adidas 2005-ös "Impossible is Nothing" sikere után a Nike és a német márka csatája tovább folytatódik, emellett az autós kategória továbbra is nagyon erős.
A Cannes Predictions nevű, eredetileg a Leo Burnett hálozaton belüli játéknak indult kezedeményezés mára szélesebb kereteket öltött és 2004 óta az interneten a nagyközönség is megnézhette az 50-es válogatást. Az igazi reklámimádók a Kultiplex Moziban nyilvános és ingyenes vetítések keretében is megnézhetik a válogatást: június 15-én 21.30-tól, június 16-án 21:00-tól és június 17-én 19 órától.