Orbók András, az MAN-képviselet kereskedelmi igazgatója úgy véli, hogy a magyar piac folyamatban lévő strukturális átalakulása miatt legkorábban jövőre vagy csak 2008-ra várható egészséges fejlődés. Tavalyelőtt az EU-csatlakozás gerjesztett nagy keresletet, az elmúlt év az autópálya-építkezésekhez szükséges billencseké volt, az idén pedig a digitális tachográf május elsejei bevezetése határozta meg a vásárlásokat. Szintén meghatározó szabály a piacon, hogy október elsejétől csak Euro 4-es motorral ellátott járművek hozhatók forgalomba.
Az 5-10 tonnás kategóriában az Iveco a piacvezető, amelynek a Daily sikere biztosítja a kedvező eladási számokat. Az importőr sokat vár a modell Euro 4-es motorral szerelt új változatától is, amely e hónapban lép a piacra. Kasztreiner Péter, az Iveco vezérképviseletének kereskedelmi igazgatója reméli, hogy nemsokára az úgynevezett eurocargo méret, a 7,5-15 tonnás járművek forgalma is megindul - olvasható a Világgazdaságban.