1p

A világhírű énekesnő Celine Dion kimarad a Chrysler új kampányából. A szakemberek szerint egyértemű bukás volt a művész szerepeltetése.

Az 1,2 milliárd dolláros reklámbüdzsével rendelkező amerikai autógyár kudarcot vallott a tengerentúlon nagy népszerűségnek örvendő énekes szerződtetésével, derült ki az Adweek beszámolójából. Már az első reklámfilmek elkészültekor komoly kritkákat kapott a Chrysler marketing igazgatója, Jim Schroer. Eleinte azonban a vállalat bízott az ismert arc alkalmazásának stratégiájában.

A gyenge értékesítési eredmények és az elkönyvelt súlyos veszteségek azonban most a reklámkampányokban is éreztetik hatásukat. A német DaimlerChrysler amerikai részlege, ugyanis tavaly sem érte el a nyereséges sávot, az évet 40 millió eurós veszteséggel zárta. Beleszámítva az átszervezés költségeit is, a működési veszteség 506 millió euró volt az amerikai részlegnél tavaly. A Jeep és Dodge modellek gyártója 2002-ben még 609 millió euró működési nyereséget ért el. A cég bejelentése szerint Celine Dion mellőzése nem jelenti a felek közötti szerződés felbontását.

Kapcsolódó anyag
Szigorítják a DaimlerChrysler vezetők javadalmazását
1,2 milliárdot követelnek a Mercedestől

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!