1p

A Ciprusi Idegenforgalmi Hivatal több országra kiterjedő kommunikációs kampányba kezd idén tavasszal, hogy felhívja az utazni, pihenni vágyók figyelmét az ország turisztikai lehetőségeire.

A tender nyertese a Café Média és a lengyelországi érdekeltségű Mediafocus Gdansk közös pályázata lett.

A ciprusi hivatal közvetlenül magyar médiavásárló cégektől is kapott ajánlatokat, de végül a több ország médiapiacát is lefedő magyar-lengyel konzorciumra esett a választása.

A kampány párhuzamosan fut majd Európa több országában Nagy-Britanniától Oroszországig, de Izraelben és néhány arab országban is jelennek meg Ciprust népszerűsítő imázs-hirdetések. A magyarországi médiakampány márciusban indul, melynek kreatív anyagát a londoni Scholz&Friends szállítja, derül ki a btl.hu cikkéből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!