2p

A digitális marketing és média egyik meghatározó ügynöksége is felkerült a cool márkák közé. A listán olyan brandek szerepelnek, melyek nem tömegmárkák, hanem különleges, egyedi és semmivel sem összehasonlítható terméket vagy szolgáltatást takarnak.

A titulust a tíz éve alapított Kirowskinak a hazai reklám- és kommunikációs szakma kiválóságaiból álló bizottság ítélte oda, melynek elnöke G. Németh György, a T-Mobile kommunikációs igazgatója volt. A cég számos rangos hazai elismerést tudhat magáénak.

A legrangosabb hazai elismerésnek számító Arany Pengét háromszor nyerték el az öt éve létező kereskedelmi online kategóriában. Az elmúlt négy évben rendre első helyezést értek el a Kreatív Reklámverseny fogyasztói online kategóriájában is. Interaktív ügynökségek között elsőként lettek díjazottak a szakma Oscarjának tekintett reklámhatékonysági versenyen, a magyarországi EFFIE-n. Kétszer kerültek be a szlovéniai Golden Drum legjobbjai közé, és ezüstérmet kaptak a németországi Horizont Awardon is.

A hazai CoolBrands szakmai bizottságának tagjai közt van többek között Árpa Attila rendező, filmproducer, Balogh Ádám (Gomez), az RTL Klub/Cool TV producere, Fabricius Gábor, a Republic of Art kreatív igazgatója is. A bizottságon belül nemrégiben lezajlott felmérések szerint a legcoolabb utazási célnak New York minősül, a legcoolabb magyarországi város Budapest, a legmenőbb férfisztár Till Attila, és mint a CoolBrands országaiban mindenhol, a technológiai kategóriában itt is az iPod lett a nyerő.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!