A BIGresearch kutatása szerint a férfiak 24 és a nők 30 százalékára jellemző, hogy egyszerre néz televíziót és barangol a világhálón. Ezzel szemben a tv-újságolvasás kombináció a férfiaknál csak 8,2 százalékban, míg a nőknél 10,1 százalékban volt megfigyelhető.
A felmérés szerint az Internet a legnépszerűbb médium, amelyet a televíziózás mellé választanak. A postai küldemények olvasgatása került a második helyre, míg a hírlapok és a magazinok olvasása a háttérbe szorult, mint kiegészítő tevékenység.
Az eMarketer adatai szerint az amerikai háztartások 58,7 százaléka rendelkezik Internet-kapcsolattal, ezek 15,9 százaléka pedig szélessávú eléréssel bír.
Cross-chanel médiák: tv és internet
Egy most közzétett felmérés szerint a párhuzamosan végzett médiahasználatot tekintve az internetezés közbeni televízió nézés a legelterjedtebb.