Az utóbbi években arculatváltáson átesett BKV a fiatalok, a gyerekek felé próbált nyitni a szokatlan eszköz bevetésével. "A cél az volt, hogy az
alacsony költségvetéshez képest minél szélesebb körben megismertessük és megkedveltessük az új villamosokat, de azt is beláttuk, hogy a célcsoport nagy része reklámkerülő, így a klasszikus reklámeszközök kevésbé hatékonyak náluk" - magyarázta Kovács Éva, a kampánnyal megbízott Well Reklám és Pr ügynökség munkatársa. "Megfelelő formába csomagolva az üzenetet az egyébként reklámkerülő befogadó maga küldi tovább, így a kommunikáció öngerjesztő módon működik. A film legfőképp vírusmailben terjed, de a BKV honlapjáról is le lehet tölteni" - tette hozzá Kovács Éva. A honlapról egyébként játék, e-card és képernyővédő is letölthető.
Nem feltétlen pénztárca kímélő
A Rauch-nak készített futurisztikus kisfilmjük, mely Budapest 2050-es "jövőjét" vázolta fel, költségvetésében meghaladta a gerilla akcióknál szokásos összegeket a speciális technikának köszönhetően. A meghökkentő elemeket sem nélkülöző nyugati téri Vodafone vagy PepsiMax akció ugyancsak nem lehetett olcsó mulatság.