Ez elsősorban az indiai eladások felfutásának köszönhető, de profitálni tud a japán autógyártó abból is, hogy a vásárlók egyre inkább a kis fogyasztású autókat preferálják.
Az adózott eredmény 12,51 milliárd jen volt a szeptemberrel végződött első fél évben, 63,4 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Az értékesítés 31,3 százalékkal csökkent, 1.182 milliárd jenre. Az üzemi eredmény 47,5 százalékkal esett vissza 1,84 milliárdra.
A vállalat a márciussal végződő üzleti évében 40 milliárd jen üzemi eredményt vár a korábban jelzett 10 milliárd helyett, az adózott eredmény várhatóan 15 milliárd körül alakul, előzőleg 5 milliárdot prognosztizáltak.
Indiában a Suzukinak van a legnagyobb piaci részesedése.
MTI/Menedzsment Fórum