1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

További csúcsokat dönt az év utolsó időszakában az online eladás az Egyesült Államokban.

További csúcsokat dönt az év utolsó időszakában az online eladás az Egyesült Államokban.

A Goldman Sachs, a Harris Interactive és a Nielsen/NetRatings eSpending kutatásának eredménye szerint november 1. és december 25. között 16 milliárd dollár bevételt ért el az üzletág az USÁ-ban, írja a Terminal.hu.

Ezzel az internetes üzletek túlszárnyalták a korábbi évek karácsonyi időszakában elért eredményeiket. A legmagasabb bevételt december második hetében érték el az online vásárlások, ekkor 3 milliárd dollárt költöttek el az internetes keresztül az amerikai fogyasztók.

Hasonló volt a megvásárolt termékek népszerűségi sorrendje a korábbi évekhez. November és december hónapban a ruházati cikkekből fogyott a legtöbb az internetes áruházakban, 3,1 milliárd dollár értékben. 1,9 milliárd dollárért keltek el videojátékok, 1,4 milliárdot költöttek a vevők DVD-re és videóra. Hasonlóan nagy arányban vásároltak az amerikai internetezők könyvet és CD-t.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!