További csúcsokat dönt az év utolsó időszakában az online eladás az Egyesült Államokban.
A Goldman Sachs, a Harris Interactive és a Nielsen/NetRatings eSpending kutatásának eredménye szerint november 1. és december 25. között 16 milliárd dollár bevételt ért el az üzletág az USÁ-ban, írja a Terminal.hu.
Ezzel az internetes üzletek túlszárnyalták a korábbi évek karácsonyi időszakában elért eredményeiket. A legmagasabb bevételt december második hetében érték el az online vásárlások, ekkor 3 milliárd dollárt költöttek el az internetes keresztül az amerikai fogyasztók.
Hasonló volt a megvásárolt termékek népszerűségi sorrendje a korábbi évekhez. November és december hónapban a ruházati cikkekből fogyott a legtöbb az internetes áruházakban, 3,1 milliárd dollár értékben. 1,9 milliárd dollárért keltek el videojátékok, 1,4 milliárdot költöttek a vevők DVD-re és videóra. Hasonlóan nagy arányban vásároltak az amerikai internetezők könyvet és CD-t.
Csúcsot döntött az online költés
További csúcsokat dönt az év utolsó időszakában az online eladás az Egyesült Államokban.