2p

Hároméves szerződést írt alá az angol válogatott kiválósága, David Beckham és az amerikai Motorola. A focista feladat a mobilkészülékeket gyártó cég termékeinek promótálása lesz, ám a társaság szerint nem klasszikus reklámarcként alkalmaznák a sportolót, hanem kiemelt feladatai lennének a márka nagyköveteként.

Beckham az új Red kampányban

A Motorola elérte, hogy Beckham már az idei németországi világbajnokságon megkezdje munkáját, annak érdekében, hogy az amerikaiak azokon a piacokon is eredményesebben tudjanak fellépni, ahol eddig a piaci részesedésük elmaradt a konkurensekétől.

A labdarúgó a fenti szempontok alapján jó választás - vélik a szakértők, mivel a világ legismertebb labdarúgója Ázsiában és Európában örvend óriási népszerűségnek, ahol viszont a Motorola eredményei korábban gyengébbek voltak.

Beckham a hírek szerint részt vesz a társaság úgynevezett Moto Red kampányában is, amelyben szerepet vállalt a U2 frontembere Bono is. A mobilgyártó, a Gap és az American Express összefogásával megvalósuló akció során afrikai AIDS betegeknek gyűjtenek pénzt.

A focista számára nem új terület a mobiltelefonok hirdetése, igaz korábban egy szolgáltató, a Vodafone reklámembere volt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!