
A Motorola elérte, hogy Beckham már az idei németországi világbajnokságon megkezdje munkáját, annak érdekében, hogy az amerikaiak azokon a piacokon is eredményesebben tudjanak fellépni, ahol eddig a piaci részesedésük elmaradt a konkurensekétől.
A labdarúgó a fenti szempontok alapján jó választás - vélik a szakértők, mivel a világ legismertebb labdarúgója Ázsiában és Európában örvend óriási népszerűségnek, ahol viszont a Motorola eredményei korábban gyengébbek voltak.
Beckham a hírek szerint részt vesz a társaság úgynevezett Moto Red kampányában is, amelyben szerepet vállalt a U2 frontembere Bono is. A mobilgyártó, a Gap és az American Express összefogásával megvalósuló akció során afrikai AIDS betegeknek gyűjtenek pénzt.
A focista számára nem új terület a mobiltelefonok hirdetése, igaz korábban egy szolgáltató, a Vodafone reklámembere volt.