1p

A Gmarket e-kereskedelmi szolgáltató startégiai részének felvásárlásával terjeszti ki érdekeltségeit Dél-Koreában a Yahoo. Az amerikai internetes kereső és média cég 60 millió dollárt fizetett a szöuli holding 10 százalékáért.

Az üzletnek köszönhetően a Gmarket piaci lehetőségei megnőnek. Az e-kereskedelem és az internetes kereső szektor általában jelentős szerepet játszik a kis- és családi-vállalkozásoknál. A dél-koreai cég tömegesen értékesít online módon számos terméket, a farmertől egészen a pipere cikkekig.

A Yahoo úgy tekint az ázsiai piacra mint egy feljövő területre, ahol magas szintű az internet penetráció, s nő a jövedelem szint is. A háztartások mintegy 67 százaléka rendelkezik internet-kapcsolattal, ezzel az aránnyal Dél-Korea a világ élmezőnyében van.

A Yahoo más ázsiai országokban is terjeszkedik, egy kínai online aukciósházban, az Alibabában 40 százalékos részesedést vásárolt meg a múlt évben 1 milliárd dollárért - írja a BBC News.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!