1p

A reklámköltés 2004-ben drasztikusan fog megemelkedni az Egyesült Államokban, mutatja ki egy nemrég készült elemzés.

The Institute of Practitioners in Advertising intézet körkérdésére válaszoló cégek negyven százaléka tervezi marketing költségvetésének megnövelését.

A megkérdezett üzleti szereplők, többek között a BSkyB és Daily Mail & General Trust a jövőbeli nagyobb bevétel elérése érdekében reklámköltésük komoly megnövelését irányozták elő.

Marketing költségvetésének kövelését a cégeknek több mint fele tervezi, mintegy 41 százalék költ a jövőben többet reklámra, és mindössze 21 százalékuk fogja visszafogni ezirányú kiadásait.

Az amerikai piaci szereplők elsősorban az olyan sporteseményeken való megjelenéstől várnak jelentős hasznot, mint a futball Európa-bajnokság, illetve az athéni Olimpia.

Kapcsolódó anyagok
Az olimpia lendületet adhat a reklámpiacnak
Optimista reklámpiaci kilátások


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!