The Institute of Practitioners in Advertising intézet körkérdésére válaszoló cégek negyven százaléka tervezi marketing költségvetésének megnövelését.
A megkérdezett üzleti szereplők, többek között a BSkyB és Daily Mail & General Trust a jövőbeli nagyobb bevétel elérése érdekében reklámköltésük komoly megnövelését irányozták elő.
Marketing költségvetésének kövelését a cégeknek több mint fele tervezi, mintegy 41 százalék költ a jövőben többet reklámra, és mindössze 21 százalékuk fogja visszafogni ezirányú kiadásait.
Az amerikai piaci szereplők elsősorban az olyan sporteseményeken való megjelenéstől várnak jelentős hasznot, mint a futball Európa-bajnokság, illetve az athéni Olimpia.
Kapcsolódó anyagok
Az olimpia lendületet adhat a reklámpiacnak
Optimista reklámpiaci kilátások
Drasztikusan növelik reklámkiadásaikat a cégek
A reklámköltés 2004-ben drasztikusan fog megemelkedni az Egyesült Államokban, mutatja ki egy nemrég készült elemzés.