1p

Az előzetes felmérések alapján idén karácsonykor Amerika kétszer annyit költött internetes üzletekben, mint tavaly.

Az előzetes felmérések alapján idén karácsonykor Amerika kétszer annyit költött internetes üzletekben, mint tavaly. A PC Data tanulmánya szerint november első hete és december 17-e között 8,7 milliárd dollárért vásároltak online az 1999-es 4,2 milliárddal szemben, ami 108 százalékos növekedést jelent. A növekedésben közrejátszhat, hogy tavalyi szezon decemberben kezdődőtt, míg idén már november elején megindult a vásárlási roham, miután az üzletek figyelmeztettek a szállítási határidőkre. A forgalom 2000-ben a december 17-én zárult héten érte el a csúcsot, 1,6 milliárd dollárt. Idén a vásárlók 40 százaléka szerint nőtt a szolgáltatások minősége, 45 százalékuk szerint nem változott, mindössze 5 százalékuk látta rosszabbnak a helyzetet. A legnagyobb áruházak között továbbra is vezet az Amazon, de szorosan mögötte sorakoznak a hagyományos áruházak online változatai: a Walmart.com, a Toysurus.com és a Kmart lánchoz tartozó Bluelight.com.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!