[ajanlo=101][igazitas=right/]Lezárult a neten a Leo Burnett Budapest Cannes Predictions online játéka, amelyben az oldalra látogatók az ügynökséghálózat által legjobbnak vélt 47 reklámfilmre szavazhattak. Először a játék történetében harmónia uralkodik a reklámguruk és a közönség között. Ezzel erősödik az a tendencia, mely bizonyítja, hogy a szakma által jónak ítélt reklámokat a közönség is értékeli.
"A Cannes Predictions hagyományát hűen szeretnénk őrizni, és minden évben arra törekszünk, hogy tovább fokozzuk a játék élményét. A reklámszakemberek mellett a fogyasztók is szívesen néznek jó reklámokat, melyet a Kultiplex moziban tartott több telt házas vetítés és a közel 65 000 oldallátogató is bizonyította" - nyilatkozta Molnár Ágnes, a Leo Burnett Budapest ügyvezető igazgatója.
Idén az ügynökség chicagói csapata 89 százalékos pontossággal saccolta meg a cannes-i végeredményt. A 4860 tv/film nevezés tekintetében a játékba beválogatott 47 reklámfilm közül 42 lett rövidlistás, és mindezekből 30 film térhetett haza egy-egy cannes-i oroszlánnal.
A nyertesek
A Sony Bravia "Balls" című szpot elsöprő sikert aratott, nem mellékesen megjegyzendő, hogy a sikerhez nem kis mértékben járultak hozzá José González szívet melengető dallamai.
A második helyezettet, a Honda Civic kórusát követte a cannes-i Grand Prix-n nyertes Guiness-reklám, mely azt a nagy igazságot mutatta be, hogy a jó dolgokra érdemes türelmesen várni.