2p

A cannes-i zsűri is nagydíjjal és Arany Oroszlánokkal jutalmazta azokat a filmeket, amelyekre a Leo Burnett Budapest szervezésében megtartott internetes szavazáson voksolhattak a látogatók. Az ügynökség amerikai csapata 89 százalékos pontosággal találta el a díjazott szpotokat.

[ajanlo=101][igazitas=right/]Lezárult a neten a Leo Burnett Budapest Cannes Predictions online játéka, amelyben az oldalra látogatók az ügynökséghálózat által legjobbnak vélt 47 reklámfilmre szavazhattak. Először a játék történetében harmónia uralkodik a reklámguruk és a közönség között. Ezzel erősödik az a tendencia, mely bizonyítja, hogy a szakma által jónak ítélt reklámokat a közönség is értékeli.

"A Cannes Predictions hagyományát hűen szeretnénk őrizni, és minden évben arra törekszünk, hogy tovább fokozzuk a játék élményét. A reklámszakemberek mellett a fogyasztók is szívesen néznek jó reklámokat, melyet a Kultiplex moziban tartott több telt házas vetítés és a közel 65 000 oldallátogató is bizonyította" - nyilatkozta Molnár Ágnes, a Leo Burnett Budapest ügyvezető igazgatója.

Idén az ügynökség chicagói csapata 89 százalékos pontossággal saccolta meg a cannes-i végeredményt. A 4860 tv/film nevezés tekintetében a játékba beválogatott 47 reklámfilm közül 42 lett rövidlistás, és mindezekből 30 film térhetett haza egy-egy cannes-i oroszlánnal.

A nyertesek

A Sony Bravia "Balls" című szpot elsöprő sikert aratott, nem mellékesen megjegyzendő, hogy a sikerhez nem kis mértékben járultak hozzá José González szívet melengető dallamai.

A második helyezettet, a Honda Civic kórusát követte a cannes-i Grand Prix-n nyertes Guiness-reklám, mely azt a nagy igazságot mutatta be, hogy a jó dolgokra érdemes türelmesen várni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!