2011. június 20. 14:10

A Ford egymilliárd dollárt fektet a túlélésért harcoló Lincoln márkába, aminek az új generációs modelljeit az elkövetkező négy évben dobnák piacra - írja a Wall Street Journal.

A Lincoln hét új, vagy korábbi verzió felújított modelljén dolgozik. A cég reményei szerint konkurensei lehetnek a BMW-nek és a Toyota luxusmárkájának, a Lexusnak az amerikai piacon.

A Lincol 85 838 autót és könnyű kisteherautót adott el 2010-ben. A cég 2011-es pesszimista várakozása 78 ezer jármű. A hét új modelltől azt várják, hogy 2015-re az eladások 162 ezerre nőnek. Ez duplája a tavalyi adatnak.

mfor.hu

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.