1p

A Ford Motor Co. élő adásban terveztetné designereivel autóit, hogy minél szélesebb körben érje el a potenciális fogyasztókat, s növelje piaci részesedését.

A Ford, az "American Idol" valóság show egyik szponzora, saját reality showját tervezi, melyben a designfejlesztők alkotnának autókat - közölte a Detroit News csütörtökön.

A vállalat be is mutatott egy promóciós videót a műsorról a szerdai értékesítői meetingen. "Ez egy nagyon eredeti és menő ötlet" - véleményezte a bejelentést Jim Sanfilippo, az Automotive Marketing Consultans Inc. elemzője. "Kiváló módszer arra, hogy a Ford közvetítse üzenetét a nagyközönség felé."

A Ford az utóbbi időben folyamatosan veszített piaci részesedéséből az USA-ban. Az eladások 3 százalékkal estek 2006 első negyedévében, ez 1,2 milliárd dolláros veszteséget jelentett a cég számára.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!