A direct marketing ág 1961-ben alapult, és először könyveket értékesítettek. A Time Life-t a közönség ma már elsősorban az európai, ázsiai és amerikai kereskedelmi csatornákon látható cd-gyűjtemény reklámokból ismerheti.
Strauss Zelnick, a BMG korábbi vezetője a most megkötött szerződés alapján hosszú távon jogot szerzett a Time Life brand felhasználására. Zelnick egy most alapult cég, a Firect Holdings Worldwide vezérigazgatója lesz a jövőben, mely kombinálja a Time Life és egy másik amerikai dm-márka, a Lilian Veron katalógusáruház szolgáltatásait.
A Time Life bevétele 350 millió dollár volt 2003-ban. Az új tulajdonos a könyv divizió visszaállitását tervezi, emellett a cég CD, DVD,videó és oktatóprogramok árusításával fog foglalkozni a jövőben. A Time Warner a szerződés értelmében a vételár mellett a későbbiekben befolyó bevételből is részesedik.
Eladta direct marketing divízióját a Time Warner
Az amerikai médiabirodalom, a Time Warner eladta Time Life elnevezésű dm szekcióját a BMG korábbi vezérigazgatójának.