A piaci szereplők a szolgáltatások mellett az árak terén fokozhatják a versenyt mondta el a Lufthansa vezetője. A most tapasztalható folyamatok soha nem tapasztalt árakat hoz a szektorban. A fapados légitársaságok sikere ugyanakkor ezen üzleti modellek életképességét igazolják.
A Lufthansa természetesen nem kíván lemaradni a versenyben, ám a jövőben a piac szegmentálásával és az egyes brandek azonosításával törekszik a sikerre. Mint a vállalat vezetője kifejtette a Lufthansa példaképének a DaimlerChryslert tekinti, amely a Maybach-hel éppúgy kielégíti a legmagasabb igényeket, mint ahogy jelen van alsókategóriás járműveivel az olcsóbb autók piacán.
A Lufthansa így a jövőben az exkluzív utazások piacától kezdve a charterjáratokig, az olcsó utazást keresők és a hagyományos szolgáltatások iránt érdeklődőkig, mindenki számára fog kínálni megfelelő utazásokat.
Éleződő versenyt és olcsóbb árakat vár a Lufthansa
A légiiparban soha nem volt olyan éles a verseny, mint napjainkban, vélekedett a Lufthansa első embere Wolfgang Mayrhuber, aki szerint ez az árakban is érződni fog.