A flightradar24.com adatai szerint a HA-LOB lajstromjelű gép felszállás után az eddigiektől eltérően nem húzott át a felszállást követően a repülőtér fölött.
A lajstromjele után csak Lóbélának becézett gép az első Next Generation Boeing volt a Malév flottájában, most, típustársai közül - ez a repülő hagyta el utolsóként a Liszt Ferenc repülőteret. A Malévnak még egy gépe van a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, a Bombardier Q400-as javításra vár.
A felszámolás alatt álló Malév február 3-án állt le, és az első lízingelt repülőgép már az nap este 10 óra után landolt az írországi Shannon repülőterén, az amerikai International Lease Finance Corp. (ILFC) központjában. A HA-LOU lajstromjelű, a flottában egyedülálló, oneworld festéssel rendelkező repülőgép pilótája az úgynevezett közelkörzeti légiirányítónak a bejelentkezést követően azt mondta: "indul a fekete sereg". Még aznap, február 3-án további hét Malév repülőgépet adtak vissza az ILFC-nek.
A Malév 2001 novemberében írt alá lízingszerződést a Los Angeles-i székhelyű, elsősorban repülőgépek lízingelésével foglalkozó ILFC-vel 18 Boeing 737 Next Generation repülőgép bérletére. Most ezek repültek vissza az ILFC-hez.
MTI