A vevő, egy brazil befektető, már birtokolta a Varig áruállító részlegét, a VarigLog-ot, amit még 48 millió dollárért szerzett meg. A jelentések alapján a társaságot Matlin Patterson érdekeltsége, a Volo cég szerezte meg.
A hírek szerint a Volo nem vállalta át a Varig 3 milliárd dollár körüli adósságát és nem fogja "átvállalni" a légitársaság 9500 alkalmazottját sem, közülük valószínűleg 8 ezren kerülnek az utcára, a társaság 1500 dolgozóval és 13 repülőgéppel tevékenykedik majd tovább. Számos gépe hetek óta földön áll, mert a lízingtársaság, amelyik a Varignek a gépeket rendelkezésre bocsátotta, a vele szembeni tartozások kiegyenlítéséig bíróság útján letiltatta azok felszállását.
A vételárral kapcsolatban a jelentések emlékeztetnek:, amikor a múlt hónapban kitört a válság és a Varig leállni kényszerült, akkor a dolgozók egy csoportja 350 millió eurós vételi ajánlatot tett a Varig utasszállítási részlegére, de mert 60 millió eurót ebből nem sikerült időre előteremteni, ajánlatukat visszadobták. A társaságot, a csődvédelem bejelentésekor még 860 millió dollárra értékelték.