A Responsys felméréséből kiderül, hogy a szakemberek közel kétharmada szerint az e-mail marketing legnagyobb kihívásai a kéretlen levelek és az e-mail szűrők. Problémának tartja a marketingesek 60 százaléka, hogy sokan rendetlenül kezelik elektronikus postafiókjukat.
A szakemberek több, mint fele tartja kihívásnak az új szabályozást, amely engedélyhez köti az email listák összeállítását. A marketingesek ötöde vélte problémának az ügyfélkör nem megfelelő szegmentálását.
Emellett figyelmet igényel személyre szabott üzenetek hiánya, és az is, hogy kevés címzett engedélyezi az ilyen levelek küldését. A vonzó tartalom is kulcskérdés, ahogy a kampányokra érkező válaszok kezelése is hatékonyabb hozzáállást igényel.
Kapcsolódó anyagok
Nem spam, e-mail marketing!
Direkt marketing e-mailben
Email marketing kontra spam
Az email marketing előtt a legnagyobb kihívás a spam küldők által okozott bizalomvesztés visszaszerzése. Emellett az email-szűrő rendszerek is komoly nehézséget okoznak a hatékony kampányok végrehajtásában - véli egy most publikált kutatás.