2003-ban az egész éves 14,9 milliárd font értékű forgalomból 2,5 milliárd font esett november és december hónapra. Idén ennél jóval magasabb, 3,5 milliárd fontos bevételt predikálnak az előzetes felmérések. Nagy-Britanniában a teljes kiskereskedelmi forgalom 6 százaléka bonyolódik online módon, ez 2005-re várhatóan 10 százalékra emelkedik, állítja az online piacról készült kutatást megrendelő IMRG csoport.
2009-re a fogyasztók 30 százaléka az interneten fogja intézni a bevásárlást. A merész jóslatot hihetővé teszi például az a tény, hogy 2002 és 2003 közt 70 százalékkal nőtt a webáruházak forgalma. A legerőteljesebben az élelmiszer, és a szórakoztatóelektronika körébe tartozó cikkek eladási adatai javulnak. Egyre nagyobb részét teszik ki a forgalomnak a könyvek, CD-k vagy az online megrendelt turistautak.
(Menedzsment Fórum)
Erős év végi szezonra számítanak a webáruházak
3,5 milliárd fontos, azaz 1225 milliárd forintos forgalomra számíthatnak a brit internetes kereskedők az előzetes felmérések alapján, melyek a tavalyinál 40 százalékkal magasabb bevételt ígérnek.