2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre több nő követi nyomon a focimeccseket a televízió képernyőjén keresztül. Leginkább a házigazda országokban vonzza a sportág a hölgyeket.

Ha tíz embert megkérdezünk arról, melyik nemmel párosítaná a futballt, legtöbbjük nagy valószínűséggel a férfiakat említené. A média és a marketing szakemberek a sportrangadó célcsoportját úgy aposztrofálnák, hogy fiatal C2, D és E státuszú, 16-34 év közötti férfi. Kapufát lőnek azok a reklámszakemberek, akik nem vesznek tudomást arról a növekvő női közönségről, amelyet szintén leköt a bőrlabda rugdosása, írja a Media & Marketing Europe.

A sportrendezvények közül a futball az egyik leginkább kedvelt a női nem körében, derül ki az Initiative felméréséből. Az elmúlt 8 évben a cég folyamatosan nyomon követte a nézői szokásokat, amelyekből kitűnik, hogy mind gyakrabban ülnek le a foci-közvetítések elé a nők is. A 2000-es bajnokságot 38 százalékban követték nyomon a hölgyek, a 2002-es vébé alatt az arányuk egy százalékot emelkedett, a 2004-es EB-re pedig elérte a 40 százalékot. Az idei vébén a nem végleges adatok alapján megint 39 százaléknyi nő szurkolt a mérkőzések alatt.

A felmérés készítői szerint a házigazda országban mindig nagyobb a gyengébbik nem nézőinek aránya. A 2002-es dél-koreai kupa során elérte az 50, Japánban pedig a 49 százalékot. Az Európa Bajnokság idején Portugáliában pedig a 47 százalékot. A kutatás arra is rámutat, hogyan változik a sportok megítélése a nemek között. Összességében minden sportág egyre több hölgynézőt vonz a képernyő elé, s a tényre érdemes a reklámozóknak is odafigyelniük.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!