2p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Egy marketinges mondás szerint hozzáadott értéket kell adni, nem pedig jövőt. Eszerint az értelem kell, hogy domináljon a marketinges tevékenység során. Ugyanakkor a leghatékonyabb reklámok az érzelmekre hatnak.

Egy másik, a Channel Intelligence kutatása szerint a felhasználók 45 százalékának esze ágában sincs interneten keresztül bonyolítani vásárlásait, de ezek az emberek döntő többsége vallotta, hogy egy-egy fontosabb vásárlás előtt a legtöbb időt a weben tölti annak érdekében, hogy kellő információval rendelkezzen a döntéshozatalhoz. Az e-kereskedőkkel szemben (annak érdekében, hogy náluk vásároljanak) számos fontos szempontot támasztanak, így a vásárlás lebonyolítása, a termék ára, a visszacserélésre vonatkozó szabályokat.

A fogyasztók akik tévét néznek és neteznek tehát kéz a kézben járnak. Ráadásul egyre többen vannak akik párhuzamosan nézik a tv-t és használják a webet.

Ha ezeket a számokat nézzük, világos, hogy egészen más funkciókkal bír az internet, mint a hagyományos médiumok. A hirdetőknek is figyelem kell venni, hogy az internet elsődlegesen nem szórakoztató média, mint a tv vagy a rádió, hanem információs és tranzakciós. A fogyasztók befolyásolása tehát más eszközöket kíván, amit azonban kevesek vesznek figyelembe. Mindazonáltal ez az egyetlen média, amelynek segítségével közvetlen visszajelzéseket kaphatunk a fogyasztóktól.

A piaci szereplők számára létfontosságú, hogy a webet az erősségeinek megfelelően használják és a fogyasztók igényeinek megfelelően. A termékek és szolgáltatások megkívánják a higgadt hosszú távú beszerzési döntés folyamatokat, így a siteoknak információgazdagnak és jól navigálhatónak kell lenni.

A sikeres médiahasználat során tehát az ideális marketing mix kialakítása a cél, ahol harmonizálják a szakemberek az egyes médiákat, figyelembe véve azok tulajdonságait. Az érzelmekre ható médiákkal a hozzáadott értéket érhetjük el, míg az internettel a jövőbe tekinthetünk. Soha nem szabad azonban összekeverni a TV-t a webbel.

Ne tétovázzunk, a jövőre fel!


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!