"Csökkenti a vastagbélrák veszélyét. A gyors sebgyógyulást fokozza. Aranyér kezelésére alkalmas. Szürkehályog kezelésére alkalmas. Égett sebeket kiválóan gyógyít." Ilyen és ehhez hasonló állításokat tett közzé az általa forgalmazott egyes étrendkiegészítőkről és kozmetikumokról az Egészségfarm Kft.
A GVH vizsgálata azonban megállapította, hogy az ilyen tartalmú hirdetések alkalmasak a fogyasztók megtévesztésére. Gyógyhatást ugyanis csak akkor lehet egy készítménynek tulajdonítani, ha hatását olyan klinikai vizsgálatokkal igazolták, melyek eredményeit a szakhatóság (nevezetesen az Országos Gyógyszerészeti Intézet) elfogadta, és a terméket gyógyszerként engedélyezte.
Ugyanakkor a kozmetikai termékek biztonságosságáról, gyártási, forgalmazási feltételeiről és közegészségügyi ellenőrzéséről szóló rendelet szerint tilos kozmetikai terméket megtévesztő jelöléssel, kivitelezéssel és adatokkal, valamint kifejezetten nem kozmetikai (pl.: terápiás hatás) hatásra hivatkozással, illetve céllal forgalomba hozni és reklámozni. E jogszabály értelmében megtévesztésnek minősül, ha a terméknek olyan hatást tulajdonítanak, amellyel az a tudományos ismeretek szerint nem rendelkezik, illetve azt a benyomást keltik, hogy a hatás biztonsággal elvárható.