A multinacionális megbízók 15 európai országban dolgozó alkalmazottjainak személyzeti ügyeit intézi majd a vállalat Budapestről. Terveik szerint 2009-re a 300 fős központban már tíz nyelven - többek közt törökül, lengyelül és héberül is - nyújtanak majd tanácsadást. Jelenlegi létszámuk 30 fő, melyet az év végére 130-ra szeretnének növelni.
A jól képzett, szolgáltatói szemléletű munkaerő és az nyugat-európainál alacsonyabb bérköltségek miatt választotta a cég hazánkat. A munkatársakat főként a diplomások köréből toborozzák, a hr-es ismeret előny.
A humánerőforrás-kiszervezés a tengerentúlon már bevett gyakorlat, főként az üzletviteli folyamatok szabványosítható részét szervezik ki a vállalatok. A budapesti irodában egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációjával, a képzéssel és a munkaerő-toborzással kapcsolatban nyújtanak tanácsot. A vállalat az AT&T csoportból nőtte ki magát, világszerte 68 ügyfélkapcsolati központot működtet, alkalmazottainak száma meghaladja a 62 ezret, számol be a Világgazdaság.