2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Elsőként Magyarországon állított fel szolgáltató központot Európában a kiszervezett humánerőforrás-szolgáltatás piacát vezető amerikai Convergys Corp. A fővárosi központ a tervek szerint 2009-ben 300 főt foglalkoztat, írja a Világgazdaság.

A multinacionális megbízók 15 európai országban dolgozó alkalmazottjainak személyzeti ügyeit intézi majd a vállalat Budapestről. Terveik szerint 2009-re a 300 fős központban már tíz nyelven - többek közt törökül, lengyelül és héberül is - nyújtanak majd tanácsadást. Jelenlegi létszámuk 30 fő, melyet az év végére 130-ra szeretnének növelni.

A jól képzett, szolgáltatói szemléletű munkaerő és az nyugat-európainál alacsonyabb bérköltségek miatt választotta a cég hazánkat. A munkatársakat főként a diplomások köréből toborozzák, a hr-es ismeret előny.

A humánerőforrás-kiszervezés a tengerentúlon már bevett gyakorlat, főként az üzletviteli folyamatok szabványosítható részét szervezik ki a vállalatok. A budapesti irodában egyebek között a bérezési és egyéb juttatások adminisztrációjával, a képzéssel és a munkaerő-toborzással kapcsolatban nyújtanak tanácsot. A vállalat az AT&T csoportból nőtte ki magát, világszerte 68 ügyfélkapcsolati központot működtet, alkalmazottainak száma meghaladja a 62 ezret, számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!