3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyar labdarúgó válogatott második vb selejtezőjén sem tudott nyerni. A gyengébb szereplés a tévés nézettségi adatokban is tükröződik.

Míg a nyári foci-EB alatt a magyar csapat iránt felfokozott érdeklődést tapasztalhattunk, addig a most zajló világbajnoki kvalifikáció mérsékeltebb hangulatot tükröz. A nemzeti tizenegy a nem túl félelmetes feröeri csapat ellen néhány hete csalódást keltő döntetlennel kezdte a vb selejtező sorozatot. Pénteken pedig a svájci csapatot fogadta, amely az első fordulóban megverte az Európa Bajnok portugál válogatottat. De ez a magyar csapat most nem tudta megismételni Európa bajnoki formáját, és gyengécske védekezése folytán 3-2-re veszített.

mfor.hu szerk: Tegnap este viszont 2:0-ra verte Lettországot Rigában

A focisták gyengébb szereplése és az irántuk tapasztalható mérsékeltebb érdeklődés a tévés nézettségi számokban is visszaköszön. A nyári kontinensviadal idején a gyengébb meccsek is 1,5 milliós nézettség mellett mentek, ezzel szemben a pénteki találkozót az MTVA sajtóosztályának közleménye szerint 831 ezren nézték végig, ezzel az M4 Sport a műsor adásideje alatt a legnézettebb csatorna volt. A közönségaránya a teljes népesség körében 20,5 százalék volt. Ha a közvetítés teljes időtartamát nézzük az egyórás felvezetővel együtt, akkor a műsort 630 ezren nézték.

Ezek a csapatok rendelkeznek a legdrágább játékosokkal

Tartós mélyrepülés esetén persze ezt is alul lehet múlni, hiszen a korábbi években a selejtezők nézettsége ennél alacsonyabb volt. Érdemes egyébként megjegyezni, hogy a csapatot továbbra is a fiatalabb nézők támogatják nagyobb arányban. Míg ugyanis a 18-49 közöttieknél 18 százalékot közelítette a közönségarány, addig a teljes lakosság esetében ennél alacsonyabb, 15,8 százalékos volt.


Ez a kettősség egyébként a legnézettebb műsorokra is jellemző volt. A kereskedelmi célcsoportban ugyanis az X-Faktor, míg a teljes népességben a Sztárban sztár volt a hét legjobbja. De nemcsak a szombat estét, hanem az egész heti főműsoridős nézettségi versenyt nyerte meg a 18-49 éves korosztály körében az RTL Klub legsikeresebb tehetségmutató műsora, az X-Faktor, amelynek legutóbbi adása 33,5 százalékos közönségarányt produkált. A 40. héten egyébként a 18-49-es korosztályban a legnézettebb 50 műsor közül 33 az RTL Klubon, míg egy az RTLII-n futott. A Való Világ powered by Big Brother vasárnapi párbaja ugyanis 6,8 százalékos közönségarányával a 47. helyezést érte el az összesített listán a 18-49 évesek körében.

A TV2 hétköznapokon továbbra is gyengécske, ugyanakkor a vasárnapi dominanciája megtörhetetlen. A csatorna legerősebb műsora a Sztárban sztár ismét közel 1,3 millió nézőt mozgatott meg, amely a teljes piacot figyelembe véve a legmagasabb szám volt. A műsor sikere felfele húzta a vasárnap esti filmet is, így a Nagyfiúk 2. a legnézettebb film lett a mögöttünk hagyott héten.

Így robbantottak és mentettek Oránék előtt

A legnézettebb sorozat a Szulejmán című török széria volt, ezt közel 670 ezren nézték. Érdekesség, hogy a hasonló témájú, igaz naponta vetített Szultána című sorozat legnézettebb epizódja ennél jóval alacsonyabb, 400 ezres számot produkált csak.

Összefoglalva a 40. héten főműsoridőben (19-23 óra között) a 18-49-es korcsoportban az RTL átlagos közönségaránya 19,7 százalékos volt, míg a TV2-t a készülékek előtt ülők 10,2 százaléka nézte. A harmadik helyre ismét a Cool (5,4% SHR) került, majd a F+ (3,9% SHR) következett. Megint kicsit javítani tudott a a Viasat3 (3% SHR), ahogy a Duna TV (1,8% SHR) is.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!