Tovább nőtt a Super Bowl közvetítések alatt sugárzott reklámok ára. Az idei évben 7 százalékkal lettek drágábbak, így harminc másodpercnyi reklámidőért 2,25 millió dollárt kell fizetni.
A Super Bowl közvetítések során tradícionálisan 61 reklámszpotot értékesítenek, amelyből 54 már elkelt a február 1-én rendezendő eseményre - közölte a jogtulajdonos a CBS. Az amerikai futball mellett - a legnézettebb közvetítés miatt - a marketingesek számára is az év egyik legfontosabb eseményének számít a Super Bowl, amely az NFL döntője.
A legnagyobb hirdetők az Anheuser-Busch, Frito-Lay, Pepsi-Cola és a Procter & Gamble lesznek. A még megmaradt hirdetések a kevésbé érdekes időszakban a mérkőzés második felében találhatók. A legkockázatosabbnak a negyedik negyed számít, ha ugyanis addigra lefutottá válik a meccs, akkor annak nézettsége erősen visszaesik. Ennek ellenére az idén a találkozó végén is 1,8 millió dolláros átlagáron értékesítették a harminc másodperces reklámidőket.
Kapcsolódó anyag
Eladták a világ legdrágább reklámidejét
A reklámpiac csúcsa
Fél perc reklám 2,25 millió dollárért
Tovább nőtt a Super Bowl közvetítések alatt sugárzott reklámok ára. Az idei évben 7 százalékkal nőttek, így harminc másodpercnyi reklámidőért 2,25 millió dollárt kell fizetni.