2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tovább nőtt a Super Bowl közvetítések alatt sugárzott reklámok ára. Az idei évben 7 százalékkal nőttek, így harminc másodpercnyi reklámidőért 2,25 millió dollárt kell fizetni.

Tovább nőtt a Super Bowl közvetítések alatt sugárzott reklámok ára. Az idei évben 7 százalékkal lettek drágábbak, így harminc másodpercnyi reklámidőért 2,25 millió dollárt kell fizetni.

A Super Bowl közvetítések során tradícionálisan 61 reklámszpotot értékesítenek, amelyből 54 már elkelt a február 1-én rendezendő eseményre - közölte a jogtulajdonos a CBS. Az amerikai futball mellett - a legnézettebb közvetítés miatt - a marketingesek számára is az év egyik legfontosabb eseményének számít a Super Bowl, amely az NFL döntője.

A legnagyobb hirdetők az Anheuser-Busch, Frito-Lay, Pepsi-Cola és a Procter & Gamble lesznek. A még megmaradt hirdetések a kevésbé érdekes időszakban a mérkőzés második felében találhatók. A legkockázatosabbnak a negyedik negyed számít, ha ugyanis addigra lefutottá válik a meccs, akkor annak nézettsége erősen visszaesik. Ennek ellenére az idén a találkozó végén is 1,8 millió dolláros átlagáron értékesítették a harminc másodperces reklámidőket.

Kapcsolódó anyag
Eladták a világ legdrágább reklámidejét
A reklámpiac csúcsa

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!