A hatékony működtetéshez azonban már a marketing folyamatait automatizáló megoldásra van szükség.
A SAS Marketing Automation megoldása azzal segít a válaszok és a bevétel növelésében, hogy általa a marketingmunkatársak könnyebben kezelhetik a kifinomult, személyre szabott kommunikációs stratégiát, és a megfelelő időben tehetik meg a marketingajánlataikat.
Az eljárások során a nyers, szétszórt adatokból nyereséges, eseményvezérelt kampányok valósíthatók meg minden szinten és minden csatornán. Az újfajta megközelítésben a vállalat minden érintett munkatársa egységes ügyfélképet kap, mivel az automatizált folyamatok felépítik és állandóan frissítik a mindenfajta adatforrást felölelő ügyféladatbázisokat.
A SAS sokrétű funkciókkal rendelkező kampánymenedzsment eszközével a felhasználók komplex kampányokat optimalizálhatnak és ellenőrizhetnek egyidejűleg több csatornán is, továbbá egymásra épülő, többlépcsős kampányokat is tervezhetnek.
(Menedzsment Fórum)
Felértékelődtek a vállalatok saját ügyfelei
Maximálisan ki kell használniuk a cégeknek a már meglevő ügyfelekkel való kapcsolatot, mivel a reklámtengerben az új vevők megtalálása egyre nehezebbé válik. Felértékelődik a DM kampányok jelentősége, a direkt kommunikáció nagyobb szeletetet kap a vállalati marketingből.