A társaság 5 százalékpontos működési marzs növekedést vár a következő három évben és évi 3 százalékos eladási emelkedést. A cég reméli, hogy következő 9-18 hónap alatt le tudja választani Tim Hortons kávéház-láncát. Emellett a cég bevezeti menüi közé a reggelit is.
"Figyelmünk egyre jobban a fiatalok felé irányul" - közölte a Wendys marketingvezére, Ian Rowden. A vállalat elég nehéz évet tudhatott maga mögött, hiszen a növekvő húsköltségek és az igencsak erősen, a McDonalds térnyerése miatt megnövekedett a piaci verseny.
A hamburgerlánc reggeli piacra dobását is tervezi, mely jelenleg a leggyorsabban növekvő szegmense a gyorséttermi üzletágnak. A társaság évi 160 ezer dollár bevételt remél minden egyes egységében, melyekben három éven belül bevezetik a szolgáltatást.
Kapcsolódó anyagok:
Teljesen átalakítanák a Wendys-t
45 éttermét zárja be a Wendy's
Lemondott a Wendys elnöke