1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Wendys hétfőn bejelentette, hogy marketing-tevékenységének célcsoportja a fiatalok lesznek. A hamburgerlánc a gyengélkedő eladásait szeretné az új közönséggel kompenzálni.

A társaság 5 százalékpontos működési marzs növekedést vár a következő három évben és évi 3 százalékos eladási emelkedést. A cég reméli, hogy következő 9-18 hónap alatt le tudja választani Tim Hortons kávéház-láncát. Emellett a cég bevezeti menüi közé a reggelit is.

"Figyelmünk egyre jobban a fiatalok felé irányul" - közölte a Wendys marketingvezére, Ian Rowden. A vállalat elég nehéz évet tudhatott maga mögött, hiszen a növekvő húsköltségek és az igencsak erősen, a McDonalds térnyerése miatt megnövekedett a piaci verseny.

A hamburgerlánc reggeli piacra dobását is tervezi, mely jelenleg a leggyorsabban növekvő szegmense a gyorséttermi üzletágnak. A társaság évi 160 ezer dollár bevételt remél minden egyes egységében, melyekben három éven belül bevezetik a szolgáltatást.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Teljesen átalakítanák a Wendys-t
45 éttermét zárja be a Wendy's
Lemondott a Wendys elnöke

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!