A hét országos napilap kiadóinak már sikerült megállapodniuk az úgynevezett sajtófigyelő cégekkel, hogy milyen feltételekkel értékesíthetik tovább az újságcikket a végfelhasználók számára. Dóka Péter, az Observer ügyvezetője pedig azt mondta el, hogy a lapok ellenőrizhetik, hogy a végfelhasználók - vagyis a sajtófigyelő cégek vevői - aztán hova juttatják el az újságcikkeket, s ezáltal hányan olvassák el azokat.
Süle elmondta még, hogy bár divat temetni a nyomtatott médiát, s a legtöbben azt vallják, hogy az interneté is a jövő, de ki kell találni olyan megoldásokat, amelyekben a nyomtatott lapok is tovább tudnak élni. (A feladvány nem reménytelen, hisz vannak olyan országok, például Skandináviában, ahol a magas internet penetráció mellett is jelentős a nyomtatott sajtó szerepe, sőt növekedést is fel tud mutatni - tette hozzá a Napi Gazdaság beszámolója szerint az ügyvezető.)