2p

Az amerikai internethasználók körében már régóta a hölgyek vannak többségben, s arányuk továbbra is nő. Jelenleg a netezők 51,6 százaléka tartozik a gyengébbiknek mondott nemhez, s előrejelzések szerint 2008-ra létszámuk megközelíti a 100 milliót. Ehhez minden online szereplőnek és hirdetőnek alkalmazkodnia kell.

Elemzők szerint az Egyesült Államokban már évek óta a hölgyek vannak többségben az online populáción belül. "A nők egyre növekvő arányát a szörfözők között egy online szereplőnek sem szabad figyelmen kívül hagynia" - közölte az eMarketer elemzője.

Nyilvánvaló, hogy azon webhelyek, melyeket a hölgyek rendszeresen felkeresnek, kiemelten fontosak a hirdetők számára. A comScore Media Matrix felmérése szerint egyre több nő jár a netre multimédiás tartalmak, társkereső és apróhirdetések valamint térképek kedvéért.

A reklámozók számára fontosabb, hogy a felsorolt szolgáltatásokon kívül a gyengébbik nem aránya az online boltok vásárlói között is jóval nagyobb, mint a férfiaké, hiszen sok háztartásban kizárólag a hölgyek végzik a mindennapi bevásárlást.

"Az offline világban a nők állítólag a háztartási kiadások háromnegyedéért felelősek. A virtuális térben ezt az arányt még nem értük el, de hamarosan el fogjuk" - mondta el az elemző.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!