Elemzők szerint az Egyesült Államokban már évek óta a hölgyek vannak többségben az online populáción belül. "A nők egyre növekvő arányát a szörfözők között egy online szereplőnek sem szabad figyelmen kívül hagynia" - közölte az eMarketer elemzője.
Nyilvánvaló, hogy azon webhelyek, melyeket a hölgyek rendszeresen felkeresnek, kiemelten fontosak a hirdetők számára. A comScore Media Matrix felmérése szerint egyre több nő jár a netre multimédiás tartalmak, társkereső és apróhirdetések valamint térképek kedvéért.
A reklámozók számára fontosabb, hogy a felsorolt szolgáltatásokon kívül a gyengébbik nem aránya az online boltok vásárlói között is jóval nagyobb, mint a férfiaké, hiszen sok háztartásban kizárólag a hölgyek végzik a mindennapi bevásárlást.
"Az offline világban a nők állítólag a háztartási kiadások háromnegyedéért felelősek. A virtuális térben ezt az arányt még nem értük el, de hamarosan el fogjuk" - mondta el az elemző.